17 Eylül 2012 Pazartesi

Bir Ben Var Benden Dışarı

Şimdiki hayatım, geçmişte yaşadıklarımın bir yansıması. Daha önce yaptığım seçimlerle geldim buralara. Memnun muyum seçimlerimden? "Keşke şunu öyle yapacağıma şöyle yapsaydım" dediğim seçimlerim var elbet. Ama genel olarak aslında sanırım bulunduğum noktadan, yaptığım seçimlerden memnunum.

Yine de bazen, başka bir yerlerde, paralel evrenlerde belki (çok mu dizi seyrediyorum acaba?) farklı seçimler yapmış ve farklı hayatlar yaşayan bir ben var mı acaba diye düşünüyorum. Bir kitap okurken, bir film izlerken, ya da uyuyan kızıma bakarken birden o sahneye dışarıdan bakıyormuş gibi hissediyorum. Yani orada oturan benim başka bir versiyonum gibi, gerçek ben ise o sahneyi dışarıdan izleyerek şaşırıyor her seferinde.

Ama işte marifet, o hayata dışarıdan bakmak değil... Asıl marifet o hayatın içerisine bütün ruhunla girip, her anı dolu dolu yaşayabilmek. İşte bunu tam anlamıyla yapabildiğim gün, benim de erdiğim gün olacak sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder